top of page

Virgin Secret Lashes By Dr.Lash Commercial Video

Tak to sie wlasnie robi Virgin Commercial Rekame Secret Lashes Norway=) Wooohoooo Tusen Takk dere for alt. Dere gjorde en fantastisk job! Jeg er veldig takknemlig for deres stor innsats. Først og fremst vil jeg takke den beste direktøren i verden Karl Stavem. Jeg hadde ikke klart det uten deg. Marius Mudman Rypdal stor takk til deg for en sååååå fantastisk musikk, som du klarte å levere på så kort tid. Du er veldig proffesionell. Og en person som jeg kan alltid stole på og har vært med meg i mange år Malgorzata Golab som har passet på håret. Jeg er veldig glad for å kunne samarbeide med Heartbreak Management som har gitt oss den beste gaven og alt vi ønsket seg Line Wilberg. You are Amazing! You had only one jump and you did it perfectly For en utrolig bra jobb med videoklipp Jonathan Wendt. Jeg har samarbeidet også med noen flinke studenter som var en stor hjelp i alt vi gjorde. Spesielt hår og sminke! Vi fikk den fineste kjolen ever. Susanne Bergem, Silje Elisabeth Lunden Bakke, Natalie Pettersen og Eline Meisingset Strømmen. Takk til Prodesenten Vilde Karlsdatter. For Foto: Lars Torp Pettersen, Lys: Erik Nicolai Stenersen. Våre bodyguards for å passe på at alt er under kontroll og at dere tok med seg litt "moro" (cava: Delapierre Tradicion) Toure Bani Sereba og Leonardo Mixdavin.Til slutt så vil jeg si Tusen takk til Cathrine Stenshagen for your amazing voice: "All i need to feel beautiful, are my ACIsee Secret Lashes" This is how we do it!!!! Watch and enjoy <3 <3 <3

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page