top of page

LASH ADDICT

Det er ingen hemmelighet at jeg bruker vippe ekstensions for å få den fine bambiaktige-dådyreffekten. Hehe. Jeg er en totalt avhengig. Og grunnen til at jeg fortsetter å skrive om hun jeg er fast kunde hos, er fordi jeg er så ufattelig fornøyd. Hun er den beste jeg noen gang har gått til, og som jeg definitivt skal fortsette å gå til. Nå har jeg brukt vippe extensions i ca 2 år. Vi tok av alle vippene sist gang, (vi pleier vanligvis bare å fylle på), for å se hvordan tilstand mine naturlige er i nå, to år senere. Og de har ikke tatt noe skade av det! Fantastisk! Da er det altså ingen grunn til at jeg skal gå til innkjøp av mascara, som jeg faktisk ikke har brukt på 2 år. Nå har Agata flyttet inn i underetagen til frisørsalongen JoJo and Friends, som ligger lett plassert rett ved Acne huset i bogstadveien. Anbefales virkelig! Ha en fin dag videre.

I through my mascara away two years ago, and I am not looking back. There is no secret that I am a lash extensions addict. That is why I keep recommending you to go and get your lashes done by Agata Kielak, because I am so happy with my result every time. I will never own a mascara again. Try it, and you will do the same.

Julie Terese


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page